דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיטרואן הצרפתייה המושלמת 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3882 פעמים ]

אגדות רבות אופפות את השם סיטרואן. אגדות המספרות על חדשנות, תעוזה ומקוריות. אך מעבר להן ישנה גם המציאות. והמציאות מראה שבנוסף לכל אלו, דגמי החברה עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב, טכנולוגיה והחשוב מכל – בטיחות. אז אם אתם מתלבטים לגבי הרכב הבא שלכם, היכנסו אל סוכנויות סיטרואן וגלו מכוניות מעולם אחר.

קצת על ההיסטוריה של סיטרואן

ההיסטוריה של חברת הרכב הצרפתית מלאה סיפורים על פריצות דרך ולקיחת סיכונים. לצד דגמים נוחים ואמינים שנודעו בעמידה בכל תנאי דרך, נודעת החברה גם בדגמים מלאי תעוזה וחדשנות שהדהימו את עולם הרכב והקדימו את זמנם.

הדגמים החדשים האלו יצאו לשוק וסבלו מתקלות רבות. התקלות יצרו לחברה מוניטין שלילי וגרמו להפסדים כספיים. בשנת 74' נקנתה חברת סיטרואן על ידי פיג'ו והתמזגה איתה למותג PSA. תחת מותג זה, החברה הלכה והתייצבה וכיום מייצרת דגמים ששומרים על חדשנות אך לא מתפשרים בתחום האמינות, הבטיחות והנוחות.

למה כדאי לכם לבחור סיטרואן כרכב הבא שלכם?

דבר נוסף שסיטרואן ידועה בו הוא נוחות הדגמים שלה, נוחות שאין לה מתחרים בעולם הרכב. מעבר לנוחות, דגמי החברה זכו במשך ארבע העונות האחרונות ברציפות באליפות הראלי העולמית, ה-WRC: תחרות מכוניות שנערכת על כבישים ציבוריים ולא על מסלולי מירוץ מיוחדים. הדגמים החדשים משלבים קידמה ונוחות עם בטיחות וביצועים של אלופים.

מחפשים גם הטבות? לכו על סיטרואן קלאב

לקוחות החברה הפרטיים יכולים להצטרף לתכנית ההטבות סיטרואן קלאב. מבין ההטבות הרבות תוכלו ליהנות מהנחות בכל מוסך סיטרואן מורשה, משירותי גרר או תיקון פנצ'ר ואפילו מצבירת נקודות בטיפולי הרכב במוסך. אותן נקודות יכולות לשמש אתכם בעתיד, בעת קניית הסיטרואן הבאה שלכם.

מוסך סיטרואן – טיפול ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר

לצד אולמי תצוגה של סיטרואן הפרושים בכל הארץ, סוכנויות סיטרואן בארץ מציגות פריסה רחבה של מוסכי החברה מצפון ועד דרום. מוסך סיטרואן מורשה פועל תחת הסטנדרטים הגבוהים של החברה ועובדיו עוברים הכשרות מקצועיות במרכזי החברה.

דגמים פופולאריים של סיטרואן

כאמור, ישנם עשרות אולמי תצוגה של סיטרואן בארץ. המכנה המשותף בו תבחינו מיד בכניסה לכל אולם, הוא העיצוב היפהפה של דגמי סיטרואן החדשים. אך מלבד העיצוב החיצוני, בולט לעין גם העיצוב הפנימי: בטכנולוגיה, בבטיחות ובפתרונות פרקטיים.

וזה נכון לכל סוג מכונית: כך למשל דגם C5, מכונית קומפקטית בעלת פתרונות אחסון מעולים, טכנולוגיה מתקדמת ומערך בטיחות מתוחכם. זוהי מכונית פופולארית מאוד בקרב צעירים ונחשבת כיום לאחת המכוניות המבוקשות בארץ ובעולם.

אם אתם מעוניינים ברכב משפחתי, סיטרואן C4 יעניק לכם כל מה שאתם צריכים. C4 מגיעה יחד עם חווית נהיגה מפנקת וציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק המחמירים. דגם ה-C5 החדשה יענה על כל מה שהזכרנו עד כה, בתוספת עיצוב יוקרתי שקיים בכל רכב מנהלים.

סוכנויות סיטרואן בארץ

תוכלו למצוא את סוכנויות סיטרואן ברוב ערי הארץ, מנהריה שבצפון ועד לבאר שבע בדרום ובהם נציגים שישמחו לספר לכם על היתרונות שברכישת דגם של החברה. כמו בקניית רכב חדש, אל תתביישו ובקשו לקחת את הרכב לנסיעת מבחן. נסיעה זו תוכיח לכם ממקור ראשון דבר חשוב: לאיכות אין תחליף ולחוויית הנהיגה הנוחה והמפנקת של סיטרואן אין מתחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב